MÁS INFORMACIÓN E INSCRIPCIONES · INFORMAZIO GEHIAGORAKO ETA IZEN-EMATEA:
Para ver el calendario de los talleres, pincha aquí Tailerren egutegia ikusteko, sakatu hemen *Los talleres son gratuitos. Tailerrak dohainik dira. · · · · · · · · · · · · · · · Cámara de Álava · Arabako Ganbera tlf. 945 141 800 / fax. 945 143 156 / comercio@camaradealava.com INSCRIPCIONES · IZEN EMATEA | |
Cámara de Bilbao · Bilboko Ganbera tlf. 94 470 65 00 / fax. 94 422 00 61 / comercio@camarabilbao.com | |
INSCRIPCIONES · IZEN EMATEA Cámara de Gipuzkoa · Gipuzkoako Bazkundea tlf. 943 000 300 / fax. 943 000 266 / comercio@camaragipuzkoa.com |
NIRE LINEA BIDEZKO DENDA: IREKI AURRETIK
Online
denda bat ireki nahi dutenek, proiektu honetan sartu aurretik, salmenta bide
honen aurrezagupenak izan behar dituzte.
MI TIENDA ON-LINE: ANTES DE ABRIR
Aquellas personas que quieren abrir una tienda on-line, antes de abordar este proyecto, deben tener unas nociones previas sobre este canal de ventas.
AURKI ITZAZU INTERNETEN ZURE NEGOZIORAKO DAUDEN EZINBESTEKO
TRESNAK
Enpresari,
merkatari eta profesionalei, online baliabideak ezagutzera emango dizkiegu. Gehienak
dohainik dira eta lana errazteaz gain produktibitatea hobetzera lagun diezaiekete.
DESCUBRE LAS HERRAMIENTAS IMPRESCINDIBLES EN INTERNET PARA TU NEGOCIO
Dar a conocer a empresarios, comerciantes y profesionales, un abanico de herramientas online, en su mayoría gratuitas, y destinadas a facilitar su trabajo y mejorar la productividad.
GIZARTE-SAREEN FENOMENOA. FACEBOOK ETA TWITTER
Gizarte-sareak zer diren ikusi, eta bereziki,
Facebook eta Twitterreko aurkezpen azkar bat emango da. Saltoki baten
ikuspuntutik, baliabide hauekin zer egin daitekeen ikusiko dugu.
EL FENÓMENO DE LAS REDES SOCIALES: FACEBOOK & TWITTER
Ver qué son las redes sociales, y en concreto, tener un conocimiento rápido de Facebook, Twitter, y qué se puede hacer con estas dos herramientas, desde el punto de vista de un negocio comercial.
NOLA LORTU ZURE NEGOZIOAREN OSPE ONA INTERNETEN
Asko kezkatzen gaituen gaia landuko dugu. Zer
egin dezaket kritika baten aurrean? Eta noski, online kritikatu nautela nola
ikus dezaket!
CÓMO CONSEGUIR UNA BUENA OPINIÓN DE TU NEGOCIO EN INTERNET
Trataremos algo que nos preocupa mucho. ¿Qué hago frente a las críticas? Y claro, ¡cómo descubrir que me han criticado online!
ZER EGIN DEZAKET (ETA ZER EZ) NIRE BEZEROAREN MUGIKORRAREN BIDEZ?
Mugikorra fidelizazio tresna bezala.
Smartphone-ak bezeroek informazioa nola jasotzen duten aldatzen ari dira, eta
saltokiak errealitate honetatik kanpo ezin dira geratu.
¿QUÉ PUEDO HACER Y QUÉ NO CON EL MÓVIL DE MI CLIENTE?
El móvil como herramienta de fidelización. Los smartphones están cambiando la forma en la que los clientes reciben la información y el comercio no puede estar ajeno a la nueva realidad que se abre.
Saltzeko teknikak · Técnicas de venta
GERRILLA-MARKETINA
Ia koste gabe saltzeko ideiak eta teknikak.
Gerra batean bezala, guerrilla taktikak erabiltzen dituen enpresa bat, enpresa
indartsuago batekin arrakastarekin lehiatu daiteke. Hala ere, baliabide
mugatuek ekintza zentzudunak eta ez ohikoak egitera bultzatuko dio, lehiakide
handi eta indartsuak saihesteko.
MARKETING DE GUERRILLA
Ideas y técnicas para vender sin apenas coste. Al igual que en una guerra, una empresa que usa tácticas de guerrilla puede competir con éxito contra una más grande y mejor establecida. Sin embargo, la limitación de recursos exige llevar a cabo acciones inteligentes y poco convencionales para poder burlar y flanquear a oponentes mayores.
NOLA JARRI HARREMANEAN NIRE BEZEROAREKIN –
AURREZ AURREKO KOMUNIKAZIOA
Beste pertsonetan eragiteko gaitasuna, gure
baliabide psikologikoak aktibatzeko dugun gaitasunean oinarritzen da. Bezeroa
konbentzitzeko 12 egi unibertsal identifikatu dira, eta hauen erabilera
salmentak errazten ditu.
CÓMO CONECTAR CON MI CLIENTE – LA COMUNICACIÓN CARA A CARA
La capacidad para influir en el otro se basa frecuentemente en nuestra capacidad para pulsar ciertos resortes psicológicos. Se han identificado un total de 12 máximas universales de la persuasión, cuya fácil aplicación facilita la venta.
Marketin bisuala · Visual Marketing
BARRUTIK HARRITU
Zure saltokia optimizatu, zure bezeroa era
eraginkor, eroso eta errentagarri batean asetzeko.
SORPRENDER DESDE EL INTERIOR
Optimiza tu punto de venta para satisfacer a tu cliente de una manera más eficaz, cómoda y, por supuesto, rentable.
ERAKUSLEIHO-APAINKETA
Jarraibideak eta joerak, erakuslehioa gure bisita
txartel hoberena izan dadin. Aplikagarria edozein motako komertzioetan.
ESCAPARATISMO
Pautas a seguir y tendencias para hacer de nuestro escaparate nuestra mejor tarjeta de visita, aplicable a cualquier tipo de comercio.
LOW COST PAKETERIA
Pakete erakargarriak eta jasangarriak egin.
PAQUETERÍA LOW COST
Elaborar paquetes atractivos y a la vez sostenibles.
Kudeaketa eta leialtasuna · Gestión y fidelización
ZERGATIK EZARRI BEHAR DUT ESTRATEGIA NIRE ENPRESAN?
Plangintza biziraupena da. Zure negozioan
analisi estrategiko bat aplikatzeko beharrezkoak diren baliabideak ezagut
itzazu.
¿POR QUÉ ES NECESARIA LA ESTRATEGIA PARA MI EMPRESA?
Planificar es sobrevivir. Conoce sencillas herramientas para incorporar el análisis estratégico a tu negocio.
DATU BASEEN KUDEAKETA ETA OPTIMIZAZIOA
Datu base on bat izatea, leialtasun politika
on baten lehenengo pausua da.
GESTIÓN Y OPTIMIZACIÓN DE BASES DE DATOS
Una buena base de datos es el punto de partida de cualquier política de fidelización.
BEZEROAREN ARRETARAKO GAKOAK
Bezeroa nola atenditu behar den.
CLAVES DE ATENCIÓN AL CLIENTE
Premisas para atender al cliente.
MOTIBATU, SALTZEKO
Kometzio
txikientzako coaching-a. Bikaintasunean, taldea erreferentea da. Profesional
motibatuak izatea, bezeroen arretarako arrakastaren gakoa da.
MOTIVAR PARA VENDER
Coaching en el pequeño comercio. El equipo como referente en la excelencia. Poder contar con profesionales motivados es la clave del éxito para una correcta atención al cliente.
IKASI ONENENGANDIK
Euskal
Herriko komertzioen esperientziak eta praktika onak ikus itzazu. Merkataritza Ibilbideetan
parte-hartu duten komertzioen esperientzien tailerra.
APRENDE DE LOS MEJORES
Experiencias de comercios del País Vasco a modo de buenas prácticas. Este taller traslada las experiencias de los comercios vascos incorporados a las Rutas Comerciales.
BEZERO
BERRIARI EGOKITZEA
Era
berritzaile baten bitartez, bezeroen tipologia berria ezagutzera lagunduko
dizun tailerra da. Bezero hauetara hobekien heltzeko bideak ere ikusiko ditugu.
ADAPTÁNDONOS A UN NUEVO CLIENTE
Este taller te ofrece de una forma innovadora la posibilidad de conocer en profundidad nuevas tipologías de cliente y trabajar la forma más adecuada de llegar a cada uno de ellos.
GARAI BERRIAK, BALORE BERRIAK: BEZERO BERRIA ERAKARTZEN
NUEVOS TIEMPOS, NUEVOS VALORES: SEDUCIENDO AL NUEVO CLIENTE
BLOGA, LEIALTASUN BALIABIDE BEZALA.
EL BLOG, COMO HERRAMIENTA DE FIDELIZACIÓN