Baikortasun adimentsua ingurune aldakorretan · Optimismo inteligente en entornos cambiantes
(Luis Galindo, Luis Galindo & Asociados)
Deskargatu · descargar (resumen ponencia)
Deskargatu · descargar (bibliografía)
Bezero berriaren erradiografia: garai berriak, balio berriak, aukera berriak · Radiografía de un nuevo cliente: nuevos tiempos, nuevos valores,
nuevas oportunidades
(Idoia Aguado, IKUSMER)
Deskargatu · descargar
Linea bidezko ospea. Nola kontrola dezaket niri buruz esaten dena? · La reputación online. ¿Cómo puedo controlar lo que se dice de mí?
(Aitor Vallejo, QUOR 2.0ko bazkide zuzendaria - socio director de QUOR 2.0)
Deskargatu · descargar
Nola hel naiteke nire bezeroaren mugikorrera? Mugikorra, bezeroa leialtzeko tresna · ¿Cómo puede acceder al móvil de mi cliente? El móvil como herramienta de fidelización
(Javier Valencia, LYRAko kudeatzailea - Gerente de LYRA)
Deskargatu · descargar
Bezero berriak, negozio-kontzeptu berriak. Joeren korrespontsalak. Nazioarteko benchmarkinga. Zer negozio-eredu nagusitzen dira munduan? · Nuevos clientes, nuevos conceptos de negocios. Corresponsales de tendencias. Benchmarking internacional. ¿Qué modelos de negocio triunfan en el mundo?
(María Callís, Alpenstock)
Deskargatu · descargar
Tokiko ikuspegia · Una visión local
(Lourdes Aedo, GPS, Correo Taldeko Aisialdi Gidako zuzendaria - Directora de GPS, Guía de Ocio del Grupo Correo)
Deskargatu · descargar
Nire negozioa bezeroari egokitzea · Adaptando mi negocio al cliente
(Nikole Bayo, Martina Zuricalday Gozotegia - Pastelería Martina Zuricalday)
Deskargatu · descargar
Para ver fotos del Congreso pincha aquí · hemen klikatu Biltzarreko argazkiak ikusteko